Serwis

Mając na uwadze komfort użytkowania mebli i sprzętu przez naszych klientów, w razie uszkodzenia lub usterki świadczymy serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny. Wszelkie kwestie reklamacyjne, gwarancyjne i serwisowe szczegółowo precyzuje Regulamin sprzedaży oraz świadczenia usług Kazaro Wołoszyn Wiśniewski Spółka Jawna.

SERWIS GWARANCYJNY

Do skorzystania z usługi serwisu gwarancyjnego uprawniony jest klient, który w okresie trwania gwarancji zgłosi pisemnie uszkodzenie zakupionego towaru. Serwis może zostać zrealizowany w siedzibie Kazaro lub w siedzibie klienta. Każde zgłoszenie realizowane jest indywidualnie i najszybciej jak to możliwe, zwłaszcza w sytuacjach kiedy uszkodzenie sprzętu jest na tyle poważne, że uniemożliwia kontynuowanie pracy. Pracownik działu serwisu i reklamacji wyjaśnia wszelkie kwestie i zakres realizacji usługi a w przypadku konieczności przyjazdu serwisu do klienta umawia się na konkretny dzień i godzinę. Jeżeli realizowany jest w siedzibie Kazaro pracownik umawia się na obiór towaru za pośrednictwem spedycji DHL.

SERWIS POGWARANCYJNY

W momencie, gdy gwarancja na towar dobiegnie końca, a sprzęt po tym terminie ulegnie awarii proponujemy skorzystanie z usług serwisu pogwarancyjnego. Serwis pogwarancyjny realizowany jest odpłatnie na podobnych zasadach jak serwis gwarancyjny.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na zakupione u nas meble, urządzenia oraz sprzęt fryzjerski i kosmetyczny. Utrzymanie ich w należytym porządku i czystości, stała konserwacja, dbałość i użytkowanie zgodne z przeznaczeniem sprawią, że będą spełniać swoją funkcję i dobrze wyglądać przez długi czas.

Szczegółowe informacje na temat gwarancji.