Przesyłka była skierowana na adres z faktury, a nie na wskazany przeze mnie inny adres dostawy. Dzięki uprzejmości kuriera przewiózł 300kg w inną lokalizację miasta. Dzien przed przyjazdem kuriera dostałam (po południu) maila z informacją, że usługa nie obejmuje wniesienia i że mam 300kg wnieść we własnym zakresie. Miałam wcześniej w mailu obiecaną przesyłkę door-to-door przez Kazaro. W przesyłce brakowało 2 pokrowców foliowych ochronnych na podnóżki. Dopiero, gdy napisałam maila do Pani ***, odpisała, że będą wysłane osobno (?) Teraz jestem ciekawa tylko pod jaki adres i kiedy je wyśle, bo właśnie planuję wyjechać na urlop i niestety w trakcie urlopu będę musiała czatować na kuriera.
dodano: 13.01.2025
5
Moje zamówienie prowadziła p. ***. Same plusy nic dodać nic ująć, super sprzedawca.
dodano: 13.01.2025
5
Bardzo profesjonalnie oceniam sprzedaż produktu oraz podejście do klienta
dodano: 13.01.2025
5
test
dodano: 13.01.2025
5
Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
Bardzo dobry kontakt z oraz doradztwo przy zakupie. Bardzo polecam