Serwis


SERWIS POGWARANCYJNY

Mając na uwadze komfort użytkowania mebli i sprzętu przez naszych klientów, w razie uszkodzenia lub usterki po upłynięciu okresu gwarancji oferujemy usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego, który odbywa się na następujących warunkach:

 

  • Usługi serwisu pogwarancyjnego skierowane są wyłącznie do klientów, którzy dokonali zakupu bezpośrednio w KAZARO Wołoszyn Sp. J.. W celach weryfikacyjnych konieczne jest podanie prawidłowych danych, na które był realizowany zakup lub przedstawienie dowodu zakupu, a także numerów seryjnych produktu.
  • Formularz serwisowy należy wypełnić w sposób rzetelny, zawrzeć w nim wszystkie wymagane dane, szczegółowy opis zgłaszanego problemu, materiały zdjęciowe oraz oczekiwania wobec serwisu.
  • Usługi serwisu pogwarancyjnego są realizowane odpłatnie. W ich ramach jest możliwość zakupu części zamiennych (pod warunkiem ich dostępności), zamówienia serwisu mobilnego (wycenianego indywidualnie) lub dostarczenia produktu do siedziby KAZARO Wołoszyn Sp. J. w celu realizacji usługi serwisowej.

W celu uzyskania wsparcia serwisowego prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Uprzejmie informujemy, że w związku z przerwą świąteczno-noworoczną firma będzie nieczynna w okresie od 19.12.2025 do 06.01.2026 (włącznie)W tym czasie korespondencja serwisowa nie jest obsługiwana. Do wszystkich wiadomości wrócimy po wznowieniu pracy, tj. od 07.01.2026Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane i potwierdzane po zakończeniu przerwy.

kazaro.plZgłoszenie serwisowe »