Mając na uwadze komfort użytkowania mebli i sprzętu przez naszych klientów, w razie uszkodzenia lub usterki po upłynięciu okresu gwarancji oferujemy usługi w ramach
serwisu pogwarancyjnego, który odbywa się na następujących warunkach:
Usługi serwisu pogwarancyjnego skierowane są
wyłącznie do klientów, którzy dokonali zakupu bezpośrednio w KAZARO Wołoszyn
Sp. J.. W celach weryfikacyjnych konieczne jest podanie prawidłowych danych, na
które był realizowany zakup lub przedstawienie dowodu zakupu, a także numerów
seryjnych produktu.
Formularz serwisowy należy wypełnić w sposób
rzetelny, zawrzeć w nim wszystkie wymagane dane, szczegółowy opis zgłaszanego
problemu, materiały zdjęciowe oraz oczekiwania wobec serwisu.
Usługi serwisu pogwarancyjnego są realizowane
odpłatnie. W ich ramach jest możliwość zakupu części zamiennych (pod warunkiem
ich dostępności), zamówienia serwisu mobilnego (wycenianego indywidualnie) lub dostarczenia produktu do siedziby KAZARO Wołoszyn Sp. J. w celu realizacji usługi serwisowej.
W celu uzyskania wsparcia serwisowego prosimy o wypełnienie
poniższego formularza.